23 Ocak 2012 Pazartesi

HAVUÇLU MOZAİK PASTA

Herkese merhaba..Arkadaşlarımla geçirdiğim keyifli bir gündü dün..Çalışma hayatından sonra tatmak istediğim büyük bir keyifti.. Dışarıda buzzz gibi bir hava hakimken hafta içi olmasına rağmen sıcacık evde olmak,göstermelikte olsa evimin içini saran pırıl pırıl güneş,zamanın nasıl geçtiğini unutturacak kadar keyifli sıcacık sohbetler..Günün sonunda da kardeşlerimle yediğimiz kahkahalarla dolu akşam yemeğimiz..Benim için çok güzel bir gündü..Bütün bunların arasında boncuk gözlü Deniz Paşama saatlerce doymak ayrı mutluluktu..
Uzun süredir davet etmek istediğim Lara'nın sınıf arkadaşlarının annelerini nihayet davet edebildim.İş hayatı,birbiriyle çakışan hafta sonu programları nedeniyle bir araya gelememiştik.Neyse ki dün toplanabildik..Ben de onlarla kaynaşma fırsatını bulabildim..Hoşsohbetlerinden,yakınlıklarından dolayı arkadaşlarım Gülşah,Zehra,Öznur ve Aysun'a çoook teşekkür ediyorum.
Düşündüm ki bayanlar bir araya gelince kısır olmazsa olmaz..Bakalım başka neler yapmışım?
HAVUÇLU MOZAİK PASTA


RULO BÖREK
 KISIR
DAMLA ÇİKOLATALI SODALI MUFFİN


Rulo böreğin ve muffinlerin tarifini arşivden bulabilirsiniz.Bugün sizlere çok lezzetli bulduğum havuçlu mozaik pastanın tarifini vereceğim.Buyrun:

MALZEMELER:

500 gr havuç
1 paket sade pötibör bisküvi
1 su bardağı iri dövülmüş ceviz
50 gr eritilmiş margarin
1 çay kaşığı tarçın
1 su bardağı şeker
1 paket Dr.Oetker şekerli vanilin
süslemek için hindistan cevizi

YAPILIŞI:

Havuçları rendeleyip 1 bardak şeker ile kısık ateşte kendi saldığı suyla pişirin.Havuçlar iyice yumuşayınca margarini ekleyip karıştırın.Cevizi,vanilyayı ve tarçını da ekleyip karıştırın.Ayrı bir kapta bisküvileri kırın.Havuçlu karışıma bisküvileri de ekleyip güzelce karışmasını sağlayın.Karışımı aliminyum folyo üzerine döküp sarın ve elinizle istediğiniz şekli verin.Derin dondurucu da en az 2 saat bekletin.Üzerine hindistan cevizi serpip dilimleyerek servis yapın..Afiyet olsun..



Hiç yorum yok: